קטע מהעבודה

התכלית העיקריות של הוראות אלו הנוגעות לעיון במסמכים, היא פיקוח על אופן ניהול החברה, כאמצעי התגברות על דילמת הנציג (גרוס, עמ' 313). באשר לעיון בפרוטוקולים של האספות הכלליות ובמרשם בעלי המניות, הרי שמדובר בזכות קוגנטית הניתנת לכל אדם, ולכן אין חשש לסיכון משפטי. אלו ממילא מסמכים הפתוחים לעיונו של כל אדם, במיוחד כאשר מדובר בחברות ציבוריות. כך גם יש זכות לבעל מניה לעיון בדו"חות הכספיים ככל שלא פורסמו, וזכות לכל אדם לעיין בדו"חות שהוגשו לרשות לניירות ערך. מאידך גיסא, באשר לגישה למסמכי חברות הבנות הרלוונטיים לנושאים שעל סדר יום האסיפה, וכן הודעות וואטסאפ, הרי שאלו אינם נמנים על סעיף 184 לחוק – הזכות הקוגנטית. שמואל והארגון יוכלו לדרוש החברה, ובמידה ויציינו את מטרת הדרישה, לעיין בכל מסמך הנמצא ברשות החברה. ובכלל זה, המסמכים הנמצאים הנ"ל הנמצאים ברשות החברה (יחד עם ספק באשר להודעות הוואטסאפ). בניגוד לזכות העיון על פי 184, שאין צורך לנמקה ולחברה אין זכות לסרבה, החברה יכולה לסרב לבקשת עיון על פי סעיף 185, כאשר מדובר לא רק במסמכים רלוונטיים, אלא מסמכים הנוגעים להחלטות הדורשות את אישור האסיפה. כמו כן, היא יכולה לסרב לבקשה אם היא סבורה שהבקשה הוגשה שלא בתום לב, או שיש במסמכים פוטנציאל לנזק.


תוכן עניינים

הפריצה לנתוני המשתמשים של YAHOO!-החדירה הגדולה ביותר לנתוני משתמשים בהיסטוריה של האינטרנט.
1. תקציר האירוע-חלק א.
2. תקציר האירוע-חלק ב
3. וקטור התקיפה
4. מטרת התקיפה
5. לאן הגיעו בתקיפה
6. מידת ההצלחה של התקיפה
7. מידת הנזק של התקיפה
8. הזמן שחלף מרגע גילוי התקיפה
9. מערכות מניעה וזיהוי
10. התרחשות האירוע לפי מתודולוגיית אירועי סייבר.
11. הצוותים המעורבים באירוע
12. מסקנות האירוע
13. פעולות לצמצום הנזק

פרטים נוספים

מצגת בנושא הגנת סייבר

מק"ט

880496  

מספר עמודים

14

מספר מילים

-

מספר מקורות בעברית

0

מספר מקורות באנגלית

0

מחיר (כולל מע"מ)

249 ₪


אפשרויות תשלום

אפשרויות התשלום לרכישת החומר האקדמי הם: כרטיסי האשראי המוכרים בארץ מכל הסוגים, PayPal, או העברה בנקאית (בתיאום טלפוני מראש ) 24 שעות ביממה.
מיד לאחר ביצוע ואישור התשלום העבודה תשלח למיל שהוזן בעת הרכישה. לתיאום תשלום דרך הטלפון ניתן להתקשר לטלפון מספר: 052-4041788


Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/academicstock/public_html/detail-page.php on line 444